På torsdag från kl. 09.00 så finns det en tekniker från Allente i huset.
Ni som vill få hjälp med att få igång Allente TV kan då få hjälp med det. Vi har ingen tidsbokning men skicka ett mail till styrelsen () eller lägg en lapp i vår brevlåda i så fall.
Glöm inte ange namn och lägenhetsnummer.
Teknikern är här i ca 6-7 timmar och försöker hjälpa så många som möjligt. Om tiden inte passar er eller om teknikern inte hinner med alla så går det bra ta kontakt med Allentes support.
Nummer finns på den informationsbroschyr ni fick med utrustningen.
On Thursday from 09.00 there is a technician from Allente in the house.
Those of you who want help with getting Allente TV up and running can then get help with that. We do not have an appointment, but send an email to the board () or put a note in our mailbox in that case.
Don't forget to enter your name and apartment number.
The technician is here for about 6-7 hours and tries to help as many people as possible. If the time doesn't suit you or if the technician can't make it to everyone, it's fine to contact Allente's support.
Numbers can be found on the information brochure you received with the equipment.