Uppdatering om Varmvattenproblemet / Update on the hot water problem
De utesluter inte att problemet kan finnas i någon lägenhet på våningarna 23 – 35.
Det de vill veta är ifall någon av er gjort något arbete kopplat till vattnet, bytt tvättmaskin, diskmaskin, blandare eller något annat.
De vill i så fall komma i kontakt mer er för att kunna kontrollera det. Skicka i så fall ett mail till styrelsen på och skriv vad ni gjort, samt lägenhetsnummer och kontaktuppgifter.
Helst med mobilnummer.
JM@Home is troubleshooting the problem with the hot water.
They do not rule out that the problem may be in any of the apartments on floors 23 – 35.
What they want to know is if any of you have done any work connected to the water, changed the washing machine, dishwasher, mixer or anything else.
In that case, they want to get in touch with you more to be able to check it. In that case, send an email to the board at and write what you have done, as well as the apartment number and contact details.
Preferably with a mobile number.