I morgon 23/8 kommer JM och besiktar hissarna från 09:00. Detta är JMs egna besiktning efter gejdersarbetet. Tiden är satt för att störa oss boende i huset så lite som möjligt.
Mvh/ Styrelsen
Tomorrow 23/8 JM will come and inspect the lifts from 09:00. This is JM's own inspection after the guide work. The time is set to disturb us residents of the house as little as possible.
BR The board
Uppdatering om Varmvattenproblemet / Update on the hot water problem
På torsdag 15 augusti med start kl 08:00 kommer JM@home hit för att felsöka orsaken till problemet med varmvattnet. De behöver då komma in i samtliga lägenheter på våningarna 24 – 35. Det är självklart viktigt att ni antingen är hemma eller att sätta låset i serviceläget om ni inte är hemma.
On Thursday 15 August starting at 08:00, JM@home will come here to troubleshoot the cause of the problem with the hot water. They then need to enter all apartments on floors 24 - 35. It is of course important that you are either at home or that you put the lock in the service mode if you are not at home.
Uppdatering om Varmvattenproblemet / Update on the hot water problem
Problemet med varmvattnet i den övre delen av fastigheten är fortfarande inte löst. JM@Home fortsätter att felsöka utan att hitta en lösning. Styrelsen ligger på och ber om uppdateringar och kräver snabbast möjliga lösning.
The problem with the hot water in the upper levels of the property is still not solved. JM@Home sets out to troubleshoot without finding a solution. The board is asking for updates and requires the fastest possible solution.
Uppdatering om Varmvattenproblemet / Update on the hot water problem
JM@Home håller på att felsöka problemet med varmvattnet.
De utesluter inte att problemet kan finnas i någon lägenhet på våningarna 23 – 35.
Det de vill veta är ifall någon av er gjort något arbete kopplat till vattnet, bytt tvättmaskin, diskmaskin, blandare eller något annat.
De vill i så fall komma i kontakt mer er för att kunna kontrollera det. Skicka i så fall ett mail till styrelsen på och skriv vad ni gjort, samt lägenhetsnummer och kontaktuppgifter. Helst med mobilnummer.
JM@Home is troubleshooting the problem with the hot water.
They do not rule out that the problem may be in any of the apartments on floors 23 – 35.
What they want to know is if any of you have done any work connected to the water, changed the washing machine, dishwasher, mixer or anything else.
In that case, they want to get in touch with you more to be able to check it. In that case, send an email to the board at and write what you have done, as well as the apartment number and contact details. Preferably with a mobile number.
Uppdatering om Varmvattenproblemet / Update on the hot water problem
Uppdatering om Varmvattenproblemet
Vi vill informera er om att vi är medvetna om de besvär som varmvattensituationen orsakar. Vi arbetar intensivt tillsammans med experter och auktoriserade rörmokare för att hitta en långsiktig lösning på problemet. Tyvärr tar det längre tid än vi önskar.
Arbetet pågår för fullt och vi gör vårt bästa för att åtgärda detta så snart som möjligt. Vi uppskattar ert tålamod och förståelse under denna period och kommer att uppdatera er så fort vi har ny information.
Med vänliga hälsningar, Styrelsen för BRF Kista Torn
Update on the hot water problem
We want to inform you that the board is aware of the problems caused by the hot water situation. We are working intensively with experts and authorized plumbers to find a long-term solution to the problem. Unfortunately, this is taking longer than we would like.
The work is in process and we are doing our best to fix this as soon as possible. We appreciate your patience and understanding during this period and will update as soon as we have new information.